להזמנות חייגו:

קייטרינג בשרי באור יהודה

תוכן עניינים

השאירו פרטים
לקוחות ממליצים
לתפריט שלנו

שף בשרים באור יהודה עד הבית עם מלך הבשר

ערב בשרים משובח תוכלו למצוא רק במקום אחד: במלך הבשר. אנחנו, כחברה, פועלים בפריסה ארצית רחבה, וכן, גם באזור אור יהודה והיישובים הסמוכים. אז מה אנחנו מבטיחים? בשרים מובחרים ברמה גבוהה, טריות יומית, כשרות מהדרין מתאימה, הגעה לבית הלקוח ומשלוחים ארציים. אנחנו מספקים שירותי גרילמן ומנגליסט עד הבית, קייטרינג בשרים (גם על האש), שולחנות שוק מובחרים, וכל השירותים במקום אחד.

שף בשר באור יהודה
שמגיע עד לבית שלכם!
כולל אירוח שכולל בשר ברמה גבוהה
כשרות לפי הצורך מהדרין / חלק / רבנות
להזמנות ותיאום חייגו כעת:
050-809-2149

שף בשרים באור יהודה

קייטרינג בשרי באור יהודה והסביבה – הכירו את העיר

אור יהודה נוסדה בשנת 1949 כמושבה, בשנת 1988, בשנות ה־80, אור יהודה הוכרזה כעיר רשמית בישראל. שמה של העיר, "אור יהודה" נקראת על שמו של רבי יהודה (רבי יהודה בן שמה חי אלקלעי). כיום, אור יהודה מונה קרוב ל־40,000 תושבים עם מגמת שינוי שנתית של 5.3%. צפיפות התושבים לקילומטר בודד עומדת על קרוב ל־6,000 תושבים, דירוג הצפיפות הינו כ־24. אור יהודה מכילה תחום שיפוט של כ־6,000 דונם בממוצע.

אור יהודה שוכנת במחוז תל אביב, במרכז הארץ, ליד הערים: קריית אונו, בני ברק, גבעת שמואל, ורמת גן. אור יהודה נמצאת ממש ליד תל אביב-יפו ולצד נמל התעופה בן-גוריון. באור יהודה תמצאו מקומות לתרבות בילוי ופנאי, מקומות היסטוריים, פארקים ירוקים, אטרקציות מובילות, והיד עוד נטויה! למתעניינים, באור יהודה תמצאו לפחות דבר אחד שתאהבו. חברת "מלך הבשר" תספק את שירותיה גם במיקום זה, אור יהודה.

מחירון קייטרינג בשרי באור יהודה – כמה זה עולה?

המחירים עבור הזמנת קייטרינג בשרי באור יהודה הינם החל מ־200 ₪ למנה ממוצעת, לסועד בודד בלבד. המחירון מתומחר ומורכב מכמות הסועדים בעסקה, בתפריט ובמנות הנבחרות, ובסוג האירוע או החגיגה. במרבית מהמקרים, מנה ממוצעת מכילה כ־1 קילוגרם של בשר. מנה זו, מספיקה לכל אחד ואחת מכם. שימו לב: המחירון לקייטרינג בשרי באור יהודה עשוי להשתנות במעמד העסקה, לטובה ולרעה. לפניכם המחירון:

סוג השירות מחיר משוער
כמה עולה קייטרינג בשרי באור יהודה והסביבה החל מ־200 ₪ לסועד
מהו המחיר של קייטרינג בשרי כשר באור יהודה החל מ־250 ₪ לסועד
כמה עולה להזמין שף בשרים באור יהודה עד הבית החל מ־230 ₪ לסועד
מהם המחירים להזמנת שולחן שוק באור יהודה החל מ־110 ₪ לסועד
כמה תצטרכו לשלם עבור גרילמן באור יהודה החל מ־220 ₪ לסועד


*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות לפי כמות המוזמנים בעסקה.

הכירו את חברת הקייטרינג מספר אחת באור יהודה

מחפשים חברת קייטרינג בשרי באור יהודה והסביבה? הגעתם למקום הנכון! הכירו את חברת מלך הבשר. חברתינו, פועלת בפריסה ארצית ובאזור אור יהודה והסביבה. אצלנו, תקבלו שירות אישי, ניסיון של 10 שנים בתחום, בשרים איכותיים שנבחרו בקפידה, טריות וכשרות במקום, ושירותים עד לבית הלקוח. אז למה אתם מחכים? זה הזמן להפיק את המרב מהחוויה, לפרטים נוספים והתייעצות, חייגו עוד היום – 050-809-2149