להזמנות חייגו:

קייטרינג בשרי בבנימינה

תוכן עניינים

השאירו פרטים
לקוחות ממליצים
לתפריט שלנו

שף בשרים בבנימינה עם מלך הבשר

מחפשים קייטרינג בשרי בבנימינה? הגעתם למקום הנכון! חברת מלך הבשר תגיע גם עד למיקומכם. אנחנו מספקים את השירות בבנימינה-גבעת עדה, ביישובים והקיבוצים הסמוכים, ולמעשה, בפריסה ארצית גדולה. אצלנו, אתם מקבלים אוכל מזרחי בדיוק כמו שאתם אוהבים, בשרים איכותיים על האש, וטריות יומיומית. כמו כן, אצלנו, תמצאו כשרות מהדרין מחמירה, שירות אישי ועממי, ואת כל השירותים תחת קורת גג אחת.

הזמנת שף בשרים לאירוע בבנימינה
שף בשרים עם תפריט עשיר 
כולל מחירים נוחים וכשרות
לייעוץ בחינם חייגו כעת
050-809-2149

שף בשרים בבנימינה

קייטרינג בשרי בבנימינה – אודות העיר

בנימינה הוקמה ונוסדה בשנת 1922 כמושבה, בשנת 1950, הוכרזה כמועצה מקומית בישראל. ומהצד השני, המועצה הוותיקה, גבעת עדה, נוסדה בשנת 1903 כמושבה. מאוחר יותר, בשנת 2003, בנימינה וגבעת עדה אוחדו לרשת מקומית אחת. כיום, המועצה המקומית נקראת – בנימינה-גבעת עדה. 

על פי הנתונים לשנת 2023, בנימינה-גבעת עדה, נמצאת במחוז חיפה ומונה קרוב ל־16,500 תושבים עם מגמת שינוי באוכלוסייה העומדת על כ־1.8% בשנה. צפיפות התושבים עומדת על קרוב ל־700 תושבים לקמ"ר. דירוג הצפיפות הארצי בבנימינה-גבעת עדה עומד על 180, תחום השיפוט הינו כ־24,420 דונם. 

ולצד זה, תמצאו בבנימינה-גבעת עדה את השכונות הנפוצות: גבעת הפועל, כרמי בנימינה, המושבה, וגבעת חן. הידעתם? בנימינה נקראת על שם אברהם בנימין אדמונד ג'יימס דה רוטשילד, וכן, על שם תחנת הרכבת בנימינה. בבנימינה-גבעת עדה תמצאו אוכלוסייה יהודית בכ־97% אחוזים. 

האוכלוסייה במועצה זו, איננה מעורבת. במישור זה, ליד בנימינה, תמצאו את הערים הבאות: אור עקיבא, חדרה, אום אל פחם, זכרון יעקב, יקנעם, ויישובים סמוכים. בבנימינה-גבעת עדה, תמצאו את פארק ז'בוטינסקי, יקב בנימינה, תחנת האופניים המוכרת, ומקומות אטרקטיביים וירוקים עם נופים מהממים. מחפשים חברת קייטרינג בשרי בבנימינה-גבעת עדה? הגעתם למקום הנכון! מלך הבשר כאן לרשותכם.

הזמנת קייטרינג בשרי בבנימינה – מהם המחירים?

אנחנו, חברת מלך הבשר, מספקים שירותי שף בשרים עד הבית בבנימינה והסביבה. בין שירותינו: הזמנת שף בשרים עד הבית, גרילמן ומנגליסט, קייטרינג על האש, שולחנות שוק בשריים, ושירותים נוספים ומומלצים. 

אנחנו פועלים בפריסה ארצית ברחבי הארץ, ומספקים את כלל השירותים עם כשרות מהדרין וטריות יומית. אצלנו, האיכות קודמת לכל, הלקוח תמיד צודק. המחירים להזמנת קייטרינג בשרי בבנימינה-גבעת עדה מתומחרים החל מ־200 ₪ וצפויים להגיע גם עד ל־300 ₪ לסועד. המחירים תלויים בכמות הסועדים בעסקה.

לפניכם מחירון קייטרינג בשרי באזור בנימינה-גבעת עדה והסביבה:

סוג השירות מחיר משוער
כמה עולה להזמין קייטרינג בשרי בבנימינה ל-20 אנשים החל מ־2000 ₪ 
מהם המחירים להזמנת קייטרינג בשרי בגבעת עדה החל מ־220 ₪ לסועד
מהם התעריפים להזמנת שף בשר בבנימינה עד הבית החל מ־225 ₪ לסועד
כמה עולה להזמין גרילמן עד הבית בבנימינה החל מ־220 ₪ לסועד
מהם המחירים להזמנת קייטרינג בשרי לאירוע עסקי בבנימינה החל מ־250 ₪ לסועד כולל מע"מ


*המחירים משוערים בלבד ועשויים להשתנות בעתיד בהתאם למדיניות החברה.

לפרטים נוספים, קבלת הצעת מחיר לקייטרינג בשרי, או התייעצות חייגו עכשיו – 050-809-2149