להזמנות חייגו:

קייטרינג לאירוע בבית

תוכן עניינים

השאירו פרטים
לקוחות ממליצים
לתפריט שלנו

קייטרינג בשרים לאירוע בבית שלכם

מחפשים קייטרינג בשרים לאירועים? תכירו את מלך הבשר, אנחנו מעניקים שירותי שף בשרים פרטי עד הבית. ברשותנו כ־10 שנות ניסיון במטבחים הבשריים, צוות מיומן ואכפתי, ושירות בפריסה ארצית. אצלנו תקבלו, שירות עממי ואכפתי, בשרים איכותיים וברמה גבוהה, שירות עד לבית הלקוח מהיום להיום, והיד עוד נטויה. בין שירותינו תמצאו: קייטרינג על האש, שולחן שוק, הזמנת שף צמוד עד לבית הלקוח, ומגוון רחב של שירותים נוספים ונפוצים. אז למה אנחנו?

קייטרינג לאירועים בבית
בכל רחבי הארץ!
מגיעים לאזור המרכז, שרון, צפון דרום
במחירים משתלמים
לאירועים קטנים או גדולים
להצעת מחיר חייגו כעת:
050-809-2149

קייטרינג לאירוע בבית

למה כדאי לבחור במלך הבשר לאירוע קייטרינג בבית?

אירוע קייטרינג בבית הינו אירוע אינטימי, מצומצם באדם, ומיוחד במינו. הכל חייב להיות מושלם, כולל הקייטרינג והאוכל המשובח שתרצו להזמין. איתנו, ערב הבשרים שלכם בבית יהיה יוצא מן הכלל. אז למה כדאי לבחור דווקא בנו? מהם היתרונות שלנו וסגולות השירות? לפניכם מספר דברים שכדאי לדעת עלינו:

  1. הכל במקום אחד – הכל במקום אחד, כל השירותים תחת קורת גג אחת. אצלנו, תמצאו, הכל מהכל: קייטרינג בשרי, קייטרינג על האש, שירותי גרילמן ומנגליסט עד לבית הלקוח, שולחן שוק בשרי, פשוט הכל. חלק מהשירותים נשלחים על ידי משלוח, כמו קייטרינג. וחלק אחר, ניתן להזמנה עד לבית הלקוח בליווי צוות המטבח והשף הראשי. מחפשים ערב בשרים משובח? רק מלך הבשר.
  2. עובדים בפריסה ארצית – הצוות המקצועי של מלך הבשר עובדים בפריסה ארצית רחבה. באזור המרכז, הדרום, הצפון, ואזורי השרון. לכל מיקום, אנחנו מגיעים. שירות אישי ואדיב עד לבית הלקוח.
  3. בשרים איכותיים ברמה גבוהה – אצלנו, תקבלו את הטופ שבטופ, בשרים איכותיים ברמה גבוהה. מלבד איכות הבשרים, אנו בוחרים את סוגם בצורה אישית, מובחרת, וייעודית. בנוסף, אצלנו, תקבלו בשרים וחומרי גלם טריים עם כשרות מתאימה. נתח קצבים אדום וטרי כמו שאתם אוהבים.

 

מלבד זאת, תוכלו להזמין את כל השירותים מהיום להיום, ניסיון של 10 שנים במטבח הבשרי עומד לרשותכם. ישנם יתרונות נוספים אודות השירות, אלה הם היתרונות הבולטים והעיקריים ביותר של מלך הבשר. אנחנו מזמינים אתכם לטעום ולחוות את הטעם והמרקם העשיר של הבשר ולהנות מערב שכולו בשרים משובחים.

 

קייטרינג בשרי לאירוע בבית – לאיזה אירועים זה מתאים?

זה הזמן לנפץ "אשליות", קייטרינג בשרי, מתאים לכל סוגי האירועים. החל מאירועים לנוער, אירועים למבוגרים, ואפילו אירועים לגילאי הזהב. אם זאת, לילדים מתחת לגיל 9, קייטרינג בשרי לא מומלץ. במיוחד, אם מעורבים בו עצמות "קטנות" או דגים למיניהם. לפניכם פירוט מעמיק אודות סוגי האירועים הנפוצים:

  1. ימי הולדת ואירועים פרטיים – ימי ההולדת מכילות ציפיות גבוהות, והחגיגה חייבת להיות מושלמת. קייטרינג בשרים מתאים גם לימי הולדת, בריתות, ואירועים פרטיים למיניהם. הבשר, כמעט חובה.
  2. ארוחה בשרים לזוג – ארוחה רומנטית דורשת אמצעים מיוחדים וקשים להשגה. אחד מהם, הוא שף בשרים מקצועי שייצר את מנות הבשר הטעימות והרומנטיות ביותר. הן בעיצוב, והן בטעם. גם פה, קייטרינג בשרי יכול להוות פתרון מושלם והולם בחגיגה זו.
  3. אירועי חברה ומסיבת רווקות – האוכל תמיד מחבר ומקרב בין אנשים, ואת זה, אנחנו יודעים. באירועים כמו אירועי חברה ומסיבת רווקות הגיבוש נמצא במקום הראשון. לכן, קייטרינג בשרי לאירועי חברה ומסיבת רווקות תהיה בחירה נכונה, אידיאלית, ומנצחת לסיים איתה את הערב.

 

כמו כן, קייטרינג בשרי זה, מתאים לאירועים וחגיגות נוספות. האירוע לא מופיע ברשימה? יש לנו משהו להגיד: אם הקהל אוהב "בשרים" קייטרינג זה, יתאים גם עבורו. אלה הם האירועים הנפוצים ביותר. ומה לגבי המחירים? כמה זה באמת עולה תעריפי השירות? בפסקה הבאה, נדון על המחירים להזמנת קייטרינג בשרי.

מחירון קייטרינג לאירוע בבית – טבלת מחירון לצרכן

קייטרינג להזמנה מראש עד לבית הלקוח מוערכת החל מ־199 ₪ למנת סועד. אם זאת, במקרים שבהם מזמינים את השף הפרטי עד לבית הלקוח, המחיר צפוי להתחיל ב־200 ₪ למנה. מחירים אלו, משוערים בלבד וצפויים להשתנות במעמד העסקה ובקבלת הצעת המחיר הסופית. לפניכם טבלת מחירון לצרכן:

סוג השירות מחיר משוער
כמה עולה להזמין קייטרינג לאירוע קטן בבית החל מ־199 ₪ לסועד
מהם המחירים של קייטרינג ביתי בשרי החל מ־180 ₪ לסועד
כמה עולה הזמנת קייטרינג לאירוע משפחתי קטן החל מ־205 ₪ לסועד
מהם התעריפים של הזמנת קייטרינג לאירוע פרטי החל מ־199 ₪
כמה עולה מנת סועד בקייטרינג עד הבית החל מ־199 ₪ לסועד


*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם לתנאי השירות.

מלך הבשר תשמח לספק לכם הצעת מחיר בחינם, ייעוץ ראשוני, ותפריט בשרים מגוון ועשיר. לפרטים נוספים, לקבלת פרטים אודות השירות, התקשרו עוד עכשיו לצוות המקצועי שלנו – 050-809-2149