להזמנות חייגו:

קייטרינג על האש

תוכן עניינים

השאירו פרטים
לקוחות ממליצים
לתפריט שלנו

קייטרינג בשר על האש כשר

מלך הבשר מתמחים בארוחות בשרים כשרות, משובחות, וטריות. אצלנו עובדים עם חומרי גלם איכותיים וטריים, עם כשרות מהדרין, ומספקים ארוחות בשרים משובחות ויוצאות דופן. הקייטרינג הכי טוב במדינה, הכשרות המתאימה, הטריות, והשירות האישי והמנצח, זה מה שתקבלו. בין היתר, מלך הבשר מתמחים בקייטרינג על האש, ארוחות גורמה, שולחנות שוק, מנגליסט, ועוד. מעוניינים בקייטרינג הכי איכותי? אצלנו, תקבלו את הטוב ביותר, הקייטרינג הטעים ביותר בישראל.

קייטרינג כשר מהדרין
הזמנה לאירועים בשטח או בבית
קייטרינג בשר על האש

לאירועים קטנים / גדולים
מחירים נוחים במיוחד
אפשרות להזמין מהיום למחר
לייעוץ חינם חייגו כעת:
050-809-2149

קייטרינג על האש

מהו קייטרינג על האש?

קייטרינג הינו שירות חיצוני שבו מזמינים אוכל מוכן לאירועים וחגיגות, משמחות וטובות כאחד. להבדיל מקייטרינג רגיל, קייטרינג על האש הינו קייטרינג המורכב מבשרים ומנות שף על האש. במרבית מהמקרים, לא תמצאו כאן אוכל מוכן כמו בקייטרינג רגיל. מה תקבלו? בשרים משובחים. 

אוהבים בשר בנשמתכם? קייטרינג זה יהיה הבחירה המושלמת ביותר לחגיגה או לאירוע. קייטרינג על האש מתאים לאוהבי בשר, ולכל האירועים המומלצים – חתונות, ימי גיבוש, אירועים בטבע, ועוד. לצד המנות הבשריות, תקבלו מגוון רחב של מטעמים, סלטים וירקות, וכמובן מנות שף שנעשו היטב. קייטרינג זה, נעשה, על ידי השפים שלנו, המנגליסטים, הגרילמנים, וכמובן, המומחים שלנו לבשר. אנחנו מבטיחים לכם טעמים יוצאי דופן, חוויה של פעם בחיים, והכי חשוב – הרבה מאוד בשרים.

קייטרינג בשרים על האש בבית – מחירון לשנת 2023

קייטרינג על האש בבית הינו שירות שבו מזמינים גרילמן, מנגליסט, או שף פרטי עד לבית הלקוח. האם זה באמת כדאי? התשובה היא, כן. הזמנת קייטרינג על האש בבית יכולה לשדרג את החוויה, לגרום לשיחות מעניינות, ולפתח אינטראקציות רבות עם המוזמנים לחגיגה. כמובן, השף, נכלל. שף הבשר או הגרילמן יספר על המנות, יציג את התוספות, וישדרג את החוויה של הערב בצורה נהדרת. אז מהם המחירים עבור הזמנת קייטרינג על האש? הנה טבלה מעודכנת לשנת 2022:

סוג הקייטרינג  מחיר משוער
קייטרינג בצפון החל מ-200 ש"ח לאדם
קייטרינג בדרום החל מ-200 ש"ח לאדם
קייטרינג בשטח החל מ-245 ש"ח לאדם
קייטרינג בבית (לא כולל אזור אילת, ים המלח) החל מ-220 ש"ח לאדם
הזמנת קייטרינג על האש כשר למהדרין החל מ-265 ש"ח לאדם

המחירים משוערים בלבד ויכולים להשתנות בהתאם למדיניות האתר.

קייטרינג על האש בשטח – מהם היתרונות?

קייטרינג על האש בשטח מספקת חוויה קולינרית יוצאת דופן, ייחודית, וכזאת שלא חוגגים כל יום. החוויה המשותפת עם השף או הגרילמן, האורחים והאינטראקציה, והטעים המשובחים, זוהי החוויה האמיתית שבה משתתפים מספר גברים ונהנים באמת. אז מהם היתרונות של קייטרינג על האש בשטח? הצוות המקצועי של שף הבשר מספרים לראשונה על מספר יתרונות בלעדיים:

  • חוויה בלתי נשכחת – קייטרינג בשטח הינו קייטרינג המביא לשטח את כל הטוב שבעולם. החל מבשרים משובחים על האש, ירקות נפלאים מהטבע, ועמדות בופה יוצאות דופן. החוויה הינה חוויה בלתי נשכחת של פעם בחיים, ארוחה עם המון בשר וכיף. קייטרינג על האש בטבע ישדרג את החוויה הקולינרית, יוסיף צבע וטעם, ויגרום להצלחה מסחררת.
  • אכילה לצד נופים עוצרי נשימה – אוהבים בשר? גם אנחנו. התענוג הגדול ביותר שיש, אכילת מנות השף והבשרים לצד נופים עוצרי נשימה. זה החופש שכל בנאדם זקוק לו. בשנים האחרונות, אירועי השטח והטבע צברו תאוצה, הם פשוט מצליחים. יש האומרים, הטבע זה המקום היפה ביותר בעולם. לצידו, תוכלו להנות גם מקייטרינג בשרי משובח.
  • צורת הגשה מעוררת תיאבון – בשטח או בטבע המרשים, השף או הגרילמן יוצא מגדרו. בצורה חד משמעית, בטבע, השפים מסוגלים לייצר רעיונות, להיות יצירתיים וייחודים מאוד. זה מתבלט ברמת הטעמים המשובחת, בצורות ההגשה המגוונות, ובחוויה שמעוררת תיאבון. ללא ספק, לאנשים עם אהבה לטבע, ארוחות גורמה יהפכו את החוויה למושלמת מכל.

 

זכרו: לא משנה לאיפה אתם הולכים, החוויה תהיה טובה עם האנשים הנכונים, החברים והמשפחה. קייטרינג בשרים על האש בשטח יספק לכם שדרוג רציני, ומלבד זאת, תוכלו להנות מהטבע באופן חופשי. מלך הבשר תומכים באירועי שטח וטבע כאחד, מתחייבים לארגן הכל, ולספק את החוויה המושלמת. לא תתחרטו, אנחנו מבטיחים לכם חוויה בלתי נשכחת, עוצרת נשימה, ומלאת סיפוק, בהתחייבות.

החוויה הכי טובה שתקבלו – למה דווקא מלך הבשר?

זוהי החוויה הכי טובה שתקבלו. שאנחנו עושים משהו, אנחנו עושים אותו מכל הלב, באמת ובתמים. הצוות שלנו קולט במהירות את העניין, את אופי החגיגה, את הדברים שהכי חשובים, ומספק פתרון. אצלנו, אתם הכוכבים של הערב, הערב מוקדש במיוחד עבורכם. בערב זה, הכל אפשרי, אין לא. אז למה דווקא לבחור בנו? מה אנחנו יכולים לספק? הנה מספר יתרונות אודות העשייה והשירות:

  1. שירות עממי – הרבה מאוד צרכנים מחפשים את השירות העממי, האישי, בגובה העיניים. אנו מתאימים את השירות והגישה לאופי האירוע והקהל. אצלנו, במלך הבשר, תקבלו את הטופ שבטופ, את השירות הטוב ביותר שנוכל לספק. התאמות אישיות וחגיגיות, אקסטרות לבקשתכם, ושירות עממי ואישי. כל מה שתקבלו מאיתנו יעמוד בציפיות שלכם, מילה שלנו.
  2. קייטרינג על האש המוקדש מכל הלב – אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, מתפרנסים ממנו בכבוד, ומספקים את השירות הכי טוב שאפשר. אנו מתחייבים לספק ארוחות קייטרינג על האש המוקדשות ומוערכות מכל הלב. אנחנו אוהבים את זה, זה די הגיוני. בנוסף, בערב זה, אתם מרכז העניינים, אתם היחידים שחשובים לנו. קייטרינג איכותי עם אופי.
  3. מחירים נוחים לכל כיס – לפני שאנחנו עסקים, אנחנו צרכנים מהמניין. אצלנו, תקבלו מחירים נוחים לכל כיס, משתלמים בהתאם לתמורה המבוקשת. אתם מוזמנים לעשות השוואת מחירים, אצלנו תקבלו את המחיר הטוב ביותר בהתאם לתמורה – עלות ותועלת.
  4. כשרות מהדרין קפדנית – אצלנו לא תקבלו עוד סתם כשרות, אלה כשרות מהדרין קפדנית. הקפדה על מנהגי הדת היהודית, הקפדה על טריות הבשרים וחומרי הגלם, וכשרות מעולה. הכשרות בוחנת את חומרי הגלם והבשר לפני עשייתו, ברמה היומיומית, בהתחייבות.
  5. פריסה מלאה ברחבי הארץ – מלך הבשר מעניקה את שירותיה בפריסה ארצית רחבה. לא משנה באיזה אזור אתם, אנו נדאג להגיע עד אליכם, לספק את הארוחות הכי טובות שיש. אנו תומכים באזור המרכז, הצפון, הדרום, וכמובן מחוז השרון. תמיכה מסביב לכל ישראל.

 

אלה הם חלק מהסיבות שלקוחות רבים בוחרים דווקא בנו, אנחנו אמיתיים ושקופים תמיד. מלך הבשר קיימת 10 שנים בתחום, מספקת את שירותיה לכל הלקוחות, ותומכת בכל האזורים בארץ. אצלנו, השירות, הינו ערך עליון. מידת חשיבות שביעות הרצון הינה עליונה. לעולם לא תתאכזבו.

לפרטים והזמנת השירות התקשרו עכשיו – 050-809-2149

שאלות ותשובות

icon

החל מ-200 ש"ח לאדם (מעל ל-10 אנשים מינימום הזמנה)

icon

כן! אנחנו עובדים בכל הארץ מצפון ועד דרום