להזמנות חייגו:

שף בשרים במרכז

תוכן עניינים

השאירו פרטים
לקוחות ממליצים
לתפריט שלנו

מחפשים שף בשרים במרכז? מצאתם!

שף בשרים מאפשר לכם לקבל חוויה מדהימה של בשרים עם מגוון מנות ראשונות, נתחי בשר מובחרים ועוד המון דברים מעבר לכך, כמו שואו של בשר על האש, חיתוך של הבשר, וכל זה מגיע לאזור המרכז, אז אם אתם מחפשים שף בשר במרכז, הגעתם למקום הנכון, מלך הבשר מגיעים גם למרכז הארץ.

ערב בשרים יוצא דופן באזור המרכז
מתאים לאירועים פרטיים או עסקיים
אנחנו כשרים – ניתן גם להזמין בשר חלק
להזמנות ותיאום תפריט בהתאמה אישית
לתפריט המלא לחצו כאן

חייגו כעת:
050-809-2149

שף בשרים במרכז

מהו שף בשרים – ולמה חשוב למצוא אחד כזה במרכז?

בשונה משף רגיל, שף בשרים מספק ערבי בשרים משובחים, אנחנו מתמחים בעיקר עם בשר ולא מתעסקים עם דברים נוספים כמו מאכלים חלביים וכו'..היתרון הגדול של שף בשר במרכז הוא שאתם מקבלים את הכל בחבילה אחת, גם סלטים, גם מנות ראשונות והכל במקום אחד, לא צריך עוד לחפש מקומות טובים לקנות בהם סלטים או לעשות צילחות של אירוע, אתם מקבלים מאיתנו את הכל, אתם רק צריכים לדאוג לשולחן וכיסאות והרבה מצב רוח ולהנות מערב בשרים במרכז ברמה הגבוהה ביותר, כאשר אתם מוצאים שף בשר במרכז אתם בעצם מוזילים את עלות האירוע שלכם כיוון שאנחנו מגיעים מאזור המרכז.

מהם המחירים לשף בשרים במרכז?

סוג התפריט מחיר משוער
תפריט ערב בשרים עד 15 אנשים 220-300 ש"ח לאדם
תפריט ערב בשרים עד 25 אנשים 200-280 ש"ח לאדם
תפריט למעל 50 אנשים 180-240 ש"ח לאדם
הצעת מחיר עבור האירוע שלכם הצעת מחיר ללא תשלום

מה אוכלים בערב בשרים במרכז?

האירוע מתחלק ל3 סוגי מנות

מנות פתיחה

במנות הפתיחה תוכלו להנות מפרנה חמה בעבודת יד, חציל פחמים, בטטה צלויה על האש עם סילאן, קרפצו פילה בקר, עראיס, מרגז ועוד..

מנות ראשונות

במנות הראשונות תוכלו להנות מבשרים על האש שנבחרו בקפידה (כשר!) ניתן גם להזמין כשר חלק, טומהוק, פילה בקר, אנטריקוט, סינטה, פיקניה, ועוד..

קינוחים ופינוקים

מגוון פינוקים כמו קוראסון עם כבד אווז, בר עם מגוון פירות העונה, בננה עם קרם ברולה בליווי שערות חלווה, ועוד ועוד

 

אז למה דווקא מלך הבשר?

חברת מלך הבשר מתמחה בהכנת בשרים ומנות בשריות על האש, חברתנו לא מתעסקת בשום דבר אחר ולכן אתם מקבלים את המומחיות שלנו ביחד עם נתחי הבשר הטובים ביותר שיש, אנחנו מספקים ערבי בשרים משובחים באזור המרכז כבר למעלה מ-15 שנים, רוצים להנות מערב בשרים בלתי נשכח? חייגו כעת: 050-809-2149