להזמנות חייגו:

שף בשרים בצפון

תוכן עניינים

השאירו פרטים
לקוחות ממליצים
לתפריט שלנו

שף בשרים עד הבית בצפון

גרים באזור הצפון? חוגגים אירוע? אתם חייבים שף בשר שמגיע עד הבית לערב בלתי נשכח של טעמים מעולים עם חומרי הגלם הטריים שלנו והמרכיבים הסודיים שלנו, תקבלו את הבשר האיכותי שלנו עד הבית שלכם עם שף מקצועי שמיומן בבשרים על האש.

שף איכותי שמגיע עד לבית שלכם בצפון
כולל בשרים טריים ומגוון מנות מדהימות
כשר מהדרין
להזמנות וייעוץ חינם חייגו כעת:
050-809-2149

שף בשרים בצפון

קייטרינג בשרי בצפון או שף בשרים עד הבית בצפון?

נכון, זה נשמע דומה, אבל זה לא דומה בכלל, קייטרינג הוא שירות זול יותר כיוון שההכנה לא מתבצעת במקום האירוע אלא במטבח ייעודי לשם כך, האוכל הוא לא טרי כמו שאנחנו מגישים, בשף בשרים עד הבית בצפון אנחנו מגיעים עד אליכם ומכינים את כל האוכל אצלכם במקום כולל הסלטים, הבשרים, חומרי הגלם שאנחנו עובדים איתם הם האיכותיים ביותר, החל מבחירת הירקות שנבחרים בצורה מדויקת ונכונה על מנת לאפשר לכם להנות גם מהדברים הקטנים ביותר, הבשרים שלנו הם מרמת הגולן והם ברמת השיוש הגבוהה ביותר, אתם תהנו מחוויה מטורפת וחד פעמית, בהתחייבות!

תפריט שף בשרים
תפריט שף בשרים

אז מה בתפריט?

אצלנו ניתן לקבל מחירים של החל מ-220 ש"ח לאדם (לפי כמות מסוימת של אנשים, ניתן לקבל מגוון ענק של מנות ראשונות, עיקריות ופינוקים: תוכלו למצוא אצלנו בין היתר פיקניה איכותית, נתחי סינטה, אנטריקוט סופר פרימיום, פילה בקר אננס עם שואו מטורף! ועוד מגוון מנות ראשונות של לחם הבית בפרנה טרייה שנאפית באותו היום, בטטה צלויה, חציל פחמים, קרפצו פילה בקר, עראיס ועוד מגוון ענק של מנות מיוחדות, ניתן להתאים את המנות במיוחד עבור האירוע שלכם, ניתן בנוסף לקבל שולחן קינוחים מיוחד וגם מנות לילדים (שניצל וציפס).