להזמנות חייגו:

שף פרטי לזוג

תוכן עניינים

השאירו פרטים
לקוחות ממליצים
לתפריט שלנו

מחפשים שף פרטי לארוחה רומנטית? מצאתם!

חלק משירותיו של שף פרטי הינו, ארוחה רומנטית וזוגית, משפחתית, או עבור יום נישואין קרוב. שפים המספקים ארוחות לזוג חייבים להיות קפדניים, מדויקים, וליצור את המנות הכי רומנטיות. טעות קטנה יכולה להרוס את כל האווירה, את כל החוויה, ואת כל הקסם. כאן, אין מקום לטעויות. מעוניינים בארוחת שף זוגית? רוצים את הארוחה הכי רומנטית שיש? מלך הבשר הוא התשובה.

הזמנת ארוחת שף הביתה
עבור זוגות (כשר) כולל הכל!
מחירים החל מ-1400 ש"ח לזוג
ניתן לקבל מחירים נוחים יותר בהזמנה של כמה זוגות
להזמנות חייגו כעת:
050-809-2149

שף פרטי לזוג

שף פרטי לזוגות עד הבית

הזמנת שירות שף פרטי מתאימה לארוחות רומנטיות, ימי נישואין, חגיגה מסוימת, יום הולדת, ועוד. לא משנה מהי הסיבה שלכם, הזמנת שף פרטי תכלול בחובה חוויה מבורכת, משודרגת, ומושלמת. בערב הזה, אתם הכוכבים, הערב מוקדש לך ולה, לזוג המאוהב. המנות משובחות וקסומות, הסלטים מרעננים וטובים, והקינוחים סוגרים את הערב בצורה הטובה ביותר. בדיוק כמו שאתם הכי אוהבים. הארוחה כוללת בשרים על האש, מנות גורמה נפלאות, תוספות חמות, סלטים לבחירה, וקינוחים.

זה הזמן להתפנק, לפנק את האישה מכל הלב, ארוחת שף פרטית זה בדיוק מה שאתם צריכים. אתם, האישה, והרומנטיות, לא צריך יותר מזה. מלך הבשר מתחייבת לספק את מלוא הציפיות שלכם, הקדשות אישיות על המנות, חוויה בלתי שגרתית, והמון תשומת לב, בהתחייבות רבה. המחירים להזמנת שף פרטי לזוג הינם החל מ־1,400 ₪. המחיר למנה עומד על כ־250 ₪ לסועד. המחירים כוללים מנה של עד 700 גרם, מנות בשריות משובחות, תוספות למיניהם, וקינוחים.

למה הזמנת שף פרטי עדיף על מסעדה?

במסעדה, אם להיות אמיתיים, אף אחד לא מרוצה, תמיד יש איחורים, חוסר ביחס, ותירוצים שונים. ומהצד השני, הזמנת שף פרטי לזוג עדיפה בזכות היחס האישי והפרטני, איכות האוכל, והחוויה. במסעדה אנחנו מבלים מדי חודש, לעומת זאת, הזמנת שף עד הבית הינה חגיגה של פעם בחיים. במבחן המציאות, בתוצאה הסופית, הזמנת שף לארוחה זוגית הינה כדאית מאשר מסעדה מקומית.

אז למה זה כדאי? למה כדאי להזמין שף פרטי מאשר ללכת למסעדה? הנה ההבדלים:

  1. שירות ויחס אישי – במסעדה, לא תקבלו יחס אישי וצמוד, לא נמצאים איתכם תמיד, ישנם אנשים נוספים, ותשומת הלב צריכה להיות מופנית לכולם במקביל. ולעיתים, במסעדות מסוימות, היחס האישי והשירות על הפנים. להבדיל ממסעדה, שף פרטי מתרכז רק בכם, נמצא איתכם לכל אורך הזמן, מקדיש את תשומת הלב המלאה, ומספק שירות ויחס אישי.
  2. איכות האוכל והמנות – במסעדה, לא תמיד האוכל מספק או עומד בציפיות, ולעיתים, ממש גרוע. אין מקום להשוואה, איכות האוכל והמנות של השף הפרטי הם ברמה אחרת מכל מסעדה. הקדשה לפרטים הקטנים, חומרי גלם איכותיים ויקרים, טריות יומיומית, והיד עוד נטויה. המנות מצוינות ומשובחות, צורת ההגשה נפלאה, והטעמים קולעים בדיוק לציפייה.
  3. נוחות אחרת לגמרי – הזמנת מקום במסעדה כרוכה בהגעה ישירה, התמודדות עם פקקים, והרבה תסבוכות לא נעימות כלל. לעומת זאת, שפים פרטיים מגיעים עד לבית הלקוח, במקום שהכי נוח וטוב לכם. ניתן להזמין את השף גם למקומות ומוקדים אחרים. בקיצור, הנוחות משחקת תפקיד חשוב, במיוחד אם מדובר בארוחה זוגית ורומנטית.

 

אלה הם שלושת ההבדלים בין הזמנת מקום במסעדה לבין הזמנת שירותיו של שף פרטי עד הבית. הנוחות ברמה הגבוהה שיש, השירות והיחס האישי המושלם, והאיכות האוכל המשובח, אלה הם הדברים שעושים את השינוי הכל כך גדול. ללא צל של ספק, הזמנת שף עד הבית הינה כדאית.

ארוחה זוגית עם שף פרטי – מחירון לשנת 2023

ארוחה זוגית עם הדברים שאתם הכי אוהבים תורמת לאווירה, לחוויה, ומספקת יתרונות רבים. ובאופן הכי פשוט שיש, זה פשוט כיף ותענוג אמיתי. המחירים המשוערים להזמנת ארוחה זוגית על ידי שף עד הבית הינם החל מ־1,000₪. המחירים לסועד הינם החל מ־250 ₪ ועד ל־350 ₪ במקסימום. המחירים כוללים אירוח בבית הלקוח, תפריט בשרים ותוספות משובח, תפריט תוספות וקינוחים. המחירים משוערים ומשתנים לפי סוג התפריט, הבקשות בהתאמה מיוחדת, והאקסטרות.

לפניכם טבלת מחירים לשנת 2023 של מחירון שף פרטי לזוג:

תפריט מחיר משוער
תפריט שף פרטי לזוג אחד החל מ-1400 ש"ח
תפריט ל-2 זוגות החל מ-2500 ש"ח
תפריט ל-4 זוגות החל מ-3500 ש"ח

*המחירים משוערים וכפופים לתנאי התקנון של מלך הבשר.

הזמנת שף פרטי לארוחה זוגית – למה דווקא אנחנו?

מלך הבשר מתמחים בקייטרינג על האש, מנות בשר משובחות, שירותי גרילמן ומנגליסט, ועוד. כל מה שאתם צריכים בכדי שהערב יהיה הערב הטוב ביותר בחייכם. השירות מתאים גם להצעות נישואין. אז למה דווקא אנחנו? למה לבחור דווקא בשירותים של מלך הבשר? הנה כמה סיבות:

  1. מנות שף מושלמות – אצלנו, תקבלו, מבחר רחב של מנות שף מושלמות, נבחרו בקפידה.
  2. טריות וכשרות קפדנית – טריות ברמה היומיומית, כשרות מהדרין קפדנית, ותשומת לב.
  3. פריסה ברחבי הארץ – במלך הבשר תומכים בכל אזורי הארץ – הדרום, הצפון, המרכז.
  4. מחירים נוחים ומשתלמים – מחירים נוחים ומשתלמים לכל כיס ומותאמים לארוחה זוגית.
  5. שירות אישי ומקצועי – במלך הבשר תקבלו שירות אישי, סובלני, אדיב, ומקצועי.

 

ישנם סיבות נוספות ואחרות, אלה הם הסיבות העיקריות והמשמעותיות לשירות האישי שלנו. מעוניינים להזמין שף עד הבית? לארוחה זוגית או פרטית? התקשרו – 050-809-2149

שאלות ותשובות

icon

החל מ-1400 ש"ח לתפריט הבסיסי, במידה ויש כמה זוגות ניתן לתת מחיר זול יותר.

icon

כן! כל הבשרים והכלים שלנו כשרים.