להזמנות חייגו:

קייטרינג בשרי בראשון לציון

תוכן עניינים

השאירו פרטים
לקוחות ממליצים
לתפריט שלנו

שף בשרים בראשון לציון עד הבית

חברת מלך הבשר מתמחה בשירותי קייטרינג בשרי, קייטרינג על האש, גרילמן ומנגליסט, ושולחן שוק. השירותים שלנו ניתנים עד לבית הלקוח או במשלוח ישיר של הקייטרינג בלבד. אנחנו מספקים את השירותים בפריסה ארצית, וביניהם, גם בראשון לציון וכל הערים במרכז. ביניהם: בת ים, חולון, נס ציונה, ועוד רבים. אנחנו משתדלים לספק את התמורה הטובה ביותר למחיר: בשרים איכותיים, כשרות מתאימה, וטריות יומית.

שף בשרים עד הבית
כולל אירוח ברמה הגבוהה ביותר
כשרות רבנות או מהדרין
להזמנות ופרטים נוספים חייגו:
050-809-2149

קייטרינג בשרי בראשון לציון

קייטרינג בשרי בראשון לציון – הכירו את ראשון מקרוב

ראשון לציון נוסדה בשנת 1882 כמושבה. בשנת 1920, הוכרזה ראשון כמועצה מקומית בישראל. ומאוחר יותר, בשנת 1950, הוכרזה ראשון לציון כעיר רשמית במדינת ישראל. העיר, ראשון לציון, נחשבת כאחת מהערים הבולטות בישראל. זוהי העיר ה־4 בגודלה במדינת ישראל. 

העיר שוכנת במחוז המרכז, לצד כביש 44, ולצד הערים: בת ים, חולון, ונס ציונה. לפניכם כמה נתונים חשובים על העיר: ראשון לציון מונה קרוב ל־264,000 תושבים עם מגמת שינוי שנתית של 1.2%. צפיפות התושבים בראשון לציון עומדת על קרוב ל־4,500 תושבים לקילומטר בודד. תחום השיפוט הינו כ־59,400 דונם. 

כמו רוב הערים במרכז, גם ראשון לציון, חברה בארגון פורום ה־15. בראשון לציון תמצאו מגוון רחב של מקומות: אטרקציות מעניינות לתיירים, פארקים יפיפיים, מרכזי חינוך ותרבות, מתחמי קניות ושופינג, מקומות הנצחה ותיירות, ומקומות נוספים ואטרקטיביים. כמו כן, תמצאו בעיר זו, חוף ים יפיפייה ומדהים. בחוף הים, תמצאו מתקנים לילדים, טיילת מדהימה, ובתי קפה וברים. בראשון לציון, לא חסרים מקומות, זוהי האמת.

מחפשים קייטרינג בשרי בראשון לציון? הגעתם למקום הנכון! חברת מלך הבשר מעניקה את שירותיה גם במיקום זה, ראשון לציון, הערים הסמוכות, ובפריסה ארצית גלובאלית. אצלנו, תמצאו את כל השירותים שאתם צריכים: קייטרינג על האש, קייטרינג בשרי עד הבית, שירותי גרילמן ומנגליסט, שולחנות שוק, ועוד. כי, ערב בשרים משובח ומושלם דורש הכנה מוקדמת, מיומנות, ושף עם המון תשוקה לבשר. בקיצור, אנחנו.

מחירון קייטרינג בשרי בראשון לציון – מהם המחירים לתושבים?

מחירון קייטרינג בשרי בראשון לציון הינו החל מ־200 ₪ למנת סועד. המחירים המשוערים נעים בין 200-300 ₪ לסועד. המחירים צפויים להשתנות בהתאם לסוג התפריט, לכמות האוכל והמנות, ולכמות הסועדים בעסקה. במילים אחרות: ככל שיש יותר סועדים המחיר למנה תוקטן. כמו כן, המחירים ישתנו אם מדובר בעסקה לאירוע גדול או קטן. לפניכם טבלת מחירון קייטרינג בשרי בראשון לציון והסביבה – לפניכם:

סוג השירות מחיר משוער
כמה עולה להזמין קייטרינג בשרי בראשון לציון החל מ־200 ₪ לסועד
מה המחיר של קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בראשון לציון החל מ־200 ₪ לסועד
מהם המחירים של קייטרינג בשרי בראשון לציון ל־5 סועדים החל מ־1200 ₪
כמה עולה להזמין שף בשרי בראשון לציון עד הבית החל מ־300 ₪ לסועד
מה התעריף של קייטרינג כשר בראשון לציון החל מ־250 ₪ לסועד


*המחירים משוערים בלבד ועשויים להשתנות בהתאם לכמות הסועדים והתפריט.

הקייטרינג הכי טוב בראשון לציון – הכירו את מלך הבשר

הכירו את מלך הבשר, חברת הקייטרינג הבשרי הטובה ביותר בראשון לציון והמרכז. מלך הבשר מספקת שירותי קייטרינג בשרי בראשון לציון והסביבה, וכן, בכל חלקי הארץ בפריסה ארצית גדולה. לא משנה באיזה אזור אתם, אנחנו נדאג להגיע עד אליכם. ניתן להזמין את השירות גם מהיום להיום, בהתאם לכמות העומס. אנחנו זמינים לרשותכם תמיד, מספקים בשר איכותי ועסיסי, טריות יומיומית, וכשרות מהדרין מחמירה.

לפרטים נוספים, קבלת הצעת מחיר, או התייעצות ראשונית חייגו עוד היום למספר – 050-809-2149