להזמנות חייגו:

שף על האש

תוכן עניינים

השאירו פרטים
לקוחות ממליצים
לתפריט שלנו

שף על האש עד הבית

שף על האש הינו שף פרטי ומקצועי שהתמחותו העיקרית הינה צליית בשרים על האש, על הגריל. בין היתר, השירות כולל בחובו גם ירקות על האש, תפוח אדמה עטוף בכסף, ומגוון רחב של תוספות. חברת מלך הבשר נותנת שירות זה, באופן אישי, ממוקד, ומקצועי. מחפשים את השף הבא שלכם? כנראה שעכשיו מצאתם. אנו מתמחים בצליית בשרים על האש, ארוחות גורמה, קייטרינג בשרי, ועוד.

שף על האש עד הבית
כולל תעודת כשרות
תפריט מגוון כולל סלטים טריים ובשרים משובחים
להזמנות וייעוץ חינם חייגו כעת:
050-809-2149

שף על האש

הזמנת שף על האש – מה זה כולל?

הזמנת שף על האש כוללת בתוכה בחירה של בשרים מהתפריטים המוצעים לצרכן, לכם, מן הסתם. השירות כולל מנות שף בשרים עד 600 גרם לסועד, המחיר כולל תוספות, סלטים, וקינוחים. כל תפריט שונה לגמרי, הבשרים משתנים בהתאם לסוג התפריט שנבחר. הזמנת שף פרטי הינה החל מ־1,000₪ למספר סועדים. אם העדפתכם איננה בשרים, ניתן לבחור אלטרנטיבות אחרות: תפריט טבעוני או צמחוני לבחירתכם. השירות כולל הגעה לבית הלקוח, הבשרים והתוספות, וההגשה.

מלבד הבשרים המשובחים תוכלו לבחור מגוון רחב של סלטים לצד הבשר: סלט עגבניות שרי בשמן, סלט ירקות או סלט עלים, סלט גינה ירוק, סלט שוק עשיר, סלט סלק, וסלטים נוספים ומובחרים. ומהצד השני, ניתן גם לבחור תפריט קינוחים בתוספת תשלום, התפריט כולל בחובו מספר מטעמים: סופלה שוקולד, פאי תפוחים או פירות, פונדנט שוקולד בלגי, נשיקות קצפת, קינוחים בכוסות, ועוד. צוות מלך הבשר ישמחו לספק לכם את הארוחה הטובה ביותר שאכלתם, הבשרים העסיסיים ביותר.

מה בתפריט – איזה בשרים ניתן למצוא?

מלך הבשר מחזיקה במספר תפריטים אשר משתנים בהתאם לסוג הבשרים ולמחיר ההזמנה. לבחירתכם, תוכלו לבחור את הבשרים לפי 3 תפריטים שונים, לנוחיותכם. אנחנו משתמשים בחומרי גלם איכותיים, באוכל טרי וכשר, ובתבלינים הטובים ביותר שמשדרגים כל נתח בשרים. אז מה בתפריט? מה כוללת הארוחה? איזה בשרים ניתן למצוא בתפריטים שלנו? הנה כל הבשרים:

  1. סטייק אנטרקוט – נתח מושלם של סטייק אנטרקוט הכולל רוטב בהכנה אישית.
  2. דגים ברוטב – דגים משובחים וחריפים במגוון רחב של סוגי רוטב, רוטב אדום, לבן.
  3. נתחי אסאדו משובחים – נתח מובחר של בקר אסאדו מעושן בצירוף רוטב מתקתק. 
  4. רצועות סינטה – סטייק סינטה מושלם כמו שאתם הכי אוהבים עם תיבול מדהים.
  5. חזה אווז – נתח של חזה אווז עם תיבול מדהים הנעשה במחבט או על האש.
  6. קבב ונקניקיות מרגז – קבב ונקניקיות ארגנטינאיות עם שמן זית והמון תבלינים.
  7. כבד אווז – נתח מושלם של כבד אווז ברוטב ריבת בצל או רוטב פירות יער.
  8. צלעות טלה או כבש – צלעות טלה או כבש המוצעות לצד קרם בטטה עשיר.
  9. פילה בקר – נתחי מדליוני פילה הצלויים על האש, צלויים או מעושנים לבחירה.
  10. שיפודים על האש – שיפודים על האש, המורכבים מחזה עוף, פרגיות, שווארמה, ועוד.

 

הבשרים מוכנים ברמות עשייה שונות לפי העדפת הלקוח: וול דאן, מדיום וול, מדיום ריר, ועוד. הרשימה הזאת כוללת את כל סוגי הבשרים שאנחנו מכינים, חלק מהבשרים ניתנים בתפריט אחר. הבשרים כוללים תוספות בצד, פיתות בעבודת יד, סלטים לבחירה, וכמובן, תפריט קינוחים מושלם. אנחנו נספק את הארוחה הטובה ביותר עבורכם, מזינה, ובריאה. בשרים שבאמת שווים את הכסף.

מחירון שף על האש – מהם המחירים לשנת 2023

ארוחת בשרים של מספר סועדים הינה החל מ־1,000₪ וכוללת עד 600 גרם בשר לסועד אחד. המחירים עשויים להשתנות בתפריט שנבחר, בסוגי הבשר לבחירה, ובתפריט הקינוחים שנלקח. המחירים מתומחרים לפי כמות הסועדים, סוג התפריט, סוג האירוע, והתאמות אישיות של הלקוח. המחירים לסועד בודד.

אז מהו המחיר עבור ארוחת שף על האש? הנה מחירון לשנת 2023 מטעם מלך הבשר:

סוג הארוחה מחיר משוער
תפריט ל-10 אנשים החל מ-230 ש"ח לאדם
תפריט ל-20 אנשים החל מ-215 ש"ח לאדם
תפריט ל-30 אנשים החל מ-200 ש"ח לאדם
תפריט לאירועים גדולים החל מ-185 ש"ח לאדם

*המחירים משוערים בלבד ויוצגו בהצעת המחיר הסופית או בשיחת הטלפון.

הזמנת השירות – למה דווקא מלך הבשר?

מלך הבשר הינה חברה המתמחה בשירותי קייטרינג על האש, שולחן שוק, שירותי גרילמן, ועוד. השירותים מונגשים בפריסה ארצית, הנגשה על טריות וכשרות קפדנית, ומתאימה לכל מטרה. עורכים חגיגה? אירוע בפתח? חתונה? או אפילו יום הולדת? הזמנת השירות תעשה לכם רק טוב. הזמנת השירות מטעם מלך הבשר היא הבחירה הטובה ביותר, הקפדה רצינית על כל הכללים.

אז למה לבחור דווקא בנו? הנה מספר דברים שכדאי לדעת:

  1. בשרים הכי טובים שיש – אצלנו, תקבלו את הטוב ביותר, הבשרים הכי איכותיים. כל הבשרים מסופקים על ידי תבלינים מתאימים וטובים, צורות הגשה מעניינות, ועיצוב. טעמים מושלמים, מנות עיקריות מצוינות, והתאמה לכל סוגי החגיגות והאירועים בפרט.
  2. כשרות מחמירה וטריות יומיומית – אצלנו, לא שומרים את הבשר ליום הבא. הטריות היא חלק עליון מבחינתנו, חומרי הגלם חייבים להיות טריים ואיכותיים ככל האפשר. בנוסף, בענייני כשרות ודת, תקבלו את הכשרות הטובה ביותר בארץ – כשרות מהדרין מחמירה.
  3. שירות עממי ומנצח – אצלנו, במלך הבשר, אוהבים לשרת אנשים שאוהבים בשר. אצלנו, תקבלו את השירות הטוב ביותר, שירות מנצח, עממי, ובגובה העיניים. נסביר לכם לפרטי פרטים אודות המנות, כיצד נעשתה המלאכה, ואיך ניתן לשדרג את המנה עם התוספות.

 

שירות בפריסה ארצית, שירות עד לבית הלקוח והאירוע, שירות המותאם גם לאירועים וחגיגות. לפרטים נוספים, הזמנות, או קבלת הצעת מחיר, התקשרו עוד היום – 050-809-2149