להזמנות חייגו:

קייטרינג בשרי בחולון

תוכן עניינים

השאירו פרטים
לקוחות ממליצים
לתפריט שלנו

שף בשרים בחולון כשר

מלך הבשר מספקים שירותי קייטרינג בשרי בחולון, וכן, שירותים נוספים הקשורים למטבח הבשרי. לדוגמא: שולחנות שוק בשריים, שף פרטי עד הבית, שירותי גרילמן ומנגליסט, קייטרינג בשרים על האש, ועוד. הקייטרינג שלנו מכיל בשרים וחומרים איכותיים, כשרות מהדרין מתאימה, טריות יומית, ומבחר תבלינים. כי את ערב הבשרים הזה, לא תשכחו כל כך מהר. מחפשים שף בשרים עד הבית בחולון? הגעתם למקום הנכון.

שף בשרים כשר בחולון
עם מחירים נוחים
מספקים אירוע קומפלט כולל הכל
קייטרינג איכותי וטעים
להזמנות וייעוץ חינם חייגו כעת:
050-809-2149

קייטרינג בשרי בחולון

קייטרינג בשרי בחולון – הכירו את קייטרינג שף הבשר

חולון נוסדה לראשונה בשנת 1940 בעקבות איחוד של 5 שכונות: שכונת גרין, מולדת, אגרובנק, קריית העבודה, ושכונת העם. מאוחר יותר, בשנות ה־50, בשנת 1950, הוכרזה חולון כעיר רשמית ועצמאית במדינת ישראל. גם חולון היא חברה בארגון פורום ה־15. כמו כן, חולון שוכנת במחוז תל אביב ונחשבת כעיר ה־3 הגדולה במחוז.

קצת מהנתונים הטכניים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה: חולון מכילה ומונה קרוב ל־200,000 תושבים עם מגמת שינוי באוכלוסייה של כ־0.2%. הדירוג של האוכלוסייה בחולון עומדת על 10. דירוג הצפיפות של האוכלוסייה בחולון עומדת על 12, עם צפיפות של כ־10,000 תושבים לקמ"ר. 

תחום השיפוט בחולון עומד על קרוב ל־20,000 דונם. בחולון, האוכלוסייה מעורבת בכ־92% יהודים ו־8% קהלים מעורבים ואחרים. על פי ההיסטוריה, בחולון מצאו והתגלו ממצאים ארכאולוגיים משמעותיים מתקופות העבר, וכן היסטוריה ארוכה. בנוסף, העיר חולון שוכנת במחוז תל אביב ונחשבת כעיר ה־10 בגודלה בישראל. חולון נמצאת לצד תל אביב, ראשון לציון, בת ים, וכביש 4 המוכר. זוהי אחת מהערים המרתקים והמעניינים בארץ.

בחולון תמצאו מגוון רחב של מקומות: גנים ופארקים ציבוריים וירוקים, אטרקציות לכל הגילאים, מתחמי קניות ופנאי, מקומות למסחר ותעשייה, מתחמי ספורט, חיי לילה ובילויים, ומגוון רחב של מקומות נוספים. מחפשים חברת קייטרינג בשרי בחולון? הגעתם למקום הנכון! מלך הבשר מספקת את שירותיה גם פה.

מחירון קייטרינג בשרי בחולון – כמה זה עולה?

המחירים להזמנת קייטרינג בשרי בחולון והסביבה הינה החל מ־200 ₪ ועד 300 ₪ לסועד יחיד. בתפריט שלנו תמצאו מגוון רחב של בשרים: נתחי סטייק אנטריקוט סופר פרימיום, פילה בקר באננס, נתחי סינטה פרימיום, פיקניה עסיסית במיוחד, טומהוק בצלייה איטית, נקניקיות מרגז, עראיס בראבוס, ובשרים נוספים. המחירים מתומחרים לפי כמות סועדים בעסקה הכוללת, לפי סוג האירוע, ולפי מורכבות ובחירת המנות הסופיות. כמו כן, תמצאו אצלנו גם פינוקים והפתעות שכל אחד פשוט אוהב. לפניכם מחירון קייטרינג בשרי לתושבי חולון:

סוג השירות מחיר משוער
כמה עולה קייטרינג בשרי בחולון החל מ־200 ₪ לסועד
מהם המחירים להזמנת שף פרטי בחולון החל מ־220 ₪ לסועד
מה התעריף להזמנת קייטרינג על האש בחולון החל מ־200 ₪ לסועד
מה המחיר להזמנת מנגליסט עד הבית בחולון החל מ־200 ₪ לסועד
כמה עולה להזמין גרילמן בחולון והסביבה החל מ־220 ₪ לסועד
מהם המחירים להזמנת קייטרינג בשרי לאירועים בחולון החל מ־250 ₪ 


*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם לכמות המוזמנים וסוג האירוע.

למה דווקא מלך הבשר?

אנחנו שף בשרים כשר, יש לנו מגוון מנות ותפריטים בהתאמה אישית, אנחנו מספקים נתחי בשר איכותיים אשר נבחרו בקפידה, להזמנות ולפרטים נוספים, קבלת הצעת מחיר בחינם, או התייעצות ראשונית חייגו עוד היום – 050-809-2149