להזמנות חייגו:

קייטרינג בשרי בחיפה

תוכן עניינים

השאירו פרטים
לקוחות ממליצים
לתפריט שלנו

שף בשרים בחיפה עד הבית

בחירת חברת קייטרינג בשרי בחיפה צריכה להתבצע על ידי מספר שלבים: בדיקת אודות ההמלצות על החברה, בחינה ובדיקה של שנות הניסיון בתחום, איכות הבשרים, הכשרות, והטריות. בנוסף, מומלץ גם לערוך סקר להשוואת מחירים ובדיקה אחר היסטוריית החברה. חברת "מלך הבשר" מתמחה בקייטרינג בשרי בחיפה ותשמח לספק לכם את אחד משירותיה. אנחנו מספקים את השירות בפריסה ארצית, וכן, גם בחיפה והאזור.

שף בשרים כשר בחיפה והקריות
שמגיע עד לבית שלכם!
לספק לכם ערב בשרים יוצא דופן
כשר רבנות או מהדרין
להזמנות ותיאום חייגו כעת:
050-809-2149

קייטרינג בשרי בחיפה

קייטרינג בשרי בחיפה – העיר ה־3 בגודלה בישראל

חיפה נמצאת במחוז חיפה, במחוז הצפון, עם אוכלוסייה מעורבת, מיעוט ערבי ויהודי. הנה כמה נתונים טכניים אודות העיר חיפה: חיפה נמצאת בדירוג ה־3 בישראל מבחינת גודל האוכלוסייה. מבחינת שטח השיפוט, חיפה נמצאת במקום ה־6 ביחס לשאר הערים בישראל. 

העיר חיפה, מונה קרוב ל־296,000 תושבים עם מגמת שינוי של 2.4% בשנה. צפיפות התושבים בחיפה עומדת על כ־4,500 תושבים לקילומטר בודד. תחום השיפוט בחיפה משוערך בכ־65,500 דונם. כמו כן, בחיפה, תמצאו מרכז עירוני שנחשב כאחד מהמקומות הגדולים בצפון. כמו כן, בחיפה, תמצאו את הנמל הכי פעיל בישראל והוא נחשב כאחד ממרכזי הסחר הגדולים ביותר במדינה. 

בחיפה, תמצאו מתחמי קניות ושופינג, מרכזי תעשייה, תרבות, ופנאי, חיי לילה, אטרקציות ומלונות נופש, ואתרים היסטוריים-ארכיאולוגיים. לא חסרים מקומות בחיפה. חברתינו, מלך הבשר, מתמחה בשירותי קייטרינג בשרי עד לבית הלקוח. אנחנו פועלים בפריסה ארצית, בחיפה והסביבה, במחוז הצפון, ובכל היישובים השוכנים מסביב. נספק את כלל השירותים בהגינות רבה, בהשקעה לפרטים הקטנים, בכשרות המתאימה ביותר, ובאיכות הבשרים הטובה ביותר שאפשר לבקש. לפרטים אודות השירות, חייגו עכשיו.

מחירון קייטרינג בשרי בחיפה – כמה זה יעלה לכם?

מחירון קייטרינג בשרי בחיפה עומד על החל מ־200 ₪ לסועד \ מנה ממוצעת. המחירים תלויים בגורמים רבים ויכולים להגיע לטווח מחירים של עד 300 ₪ לסועד. המחירים מתומחרים לפי כמות סועדים, מיקום גלובאלי, ומורכבות התפריט והמנות. מנה ממוצעת בהערכה לכל סועד שוקלת כ־1 קילו בשר. בה, תמצאו, סטייקים אנטריקוט, פילה בקר באננס, נתחי סינטה פרמיום, פיקניה, ואפילו טומהוק בצלייה. לפניכם המחירון:

סוג השירות מחיר משוער
כמה עולה שף בשרים בחיפה והסביבה החל מ־200 ₪ לסועד
מהם המחירים של קייטרינג בשרי בצפון החל מ־200 ₪ לסועד
מה התעריפים להזמנת קייטרינג בשרי בחיפה והקריות של יותר מ-50 איש החל מ־199 ₪ לסועד
מה המחיר של קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בחיפה החל מ־250 ₪ לסועד
הזמנת שולחן שוק לאירועים בחיפה והקריות החל מ-99 ₪ לסועד


*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם למדיניות החברה.

לסיכום – בשורה התחתונה

לסיכום ובשורה התחתונה, לקהל החיפאי מגיע את הטוב ביותר, את ארוחת הבשרים הטובה ביותר בצפון. ואת זה, אנחנו, מלך הבשר עושים כבר למעלה מ־10 שנות ניסיון. אצלנו, תקבלו את איכות הבשרים הטובה ביותר, כשרות מהדרין מחמירה, ואוכל מזין, טרי, ובריא. אנחנו מספקים את השירות עד לבית הלקוח, בחיפה והסביבה, ובכל האזורים בארץ! זמינים עבורכם תמיד. לפרטים נוספים וקבלת הצעה חייגו – 050-809-2149