להזמנות חייגו:

שף בשרים ליום הולדת

תוכן עניינים

השאירו פרטים
לקוחות ממליצים
לתפריט שלנו

שף בשרים ליום הולדת עד הבית

יום ההולדת הינו היום הכי מיוחד בשנה היום שבו החגיגה מתחילה, אליה, אתם מחכים 12 חודשים. ההתרגשות באוויר, הציפיות גבוהות, והחגיגה עוד מעט מתחילה. חגיגת יום הולדת צריכה להיעשות באופן הכי רשמי ומיוחד, תכנון והפקה קפדנית, ואוכל יוצא מן הכלל. לאוכל אנחנו נדאג, את ההנאה והחגיגה אנחנו משאירים לכם, אתם הכי טובים בזה. אז מה תקבלו? בשרים משובחים ומגוון קינוחים.

הזמנת שף בשרים לימי הולדת
כולל מחירים החל מ-200 ש"ח לאדם
עובדים בכל הארץ
כולל כשרות
להזמנות חייגו כעת:
050-809-2149

שף בשרים ליום הולדת

שף בשרים לחגיגות יום הולדת

יום ההולדת הינו היום המיוחד ביותר בשנה, עבורנו, עבורכם, ועבור כולם ללא יוצא מן הכלל. ביום הזה, הדלתות נפתחות, ההכנות מתחילות להיעשות, וההפקה מתחילה להתברג. חגיגות יום הולדת חייבות להיעשות בקפידה רבה, החל מתכנון קפדני מראש, הזמנת האורחים, ההפקה, והספקים. החלקים בפאזל חייבים להתחבר יחדיו, כאשר חלק אחד מזייף, כל החגיגה מתחילה להיהרס. מחפשים אטרקציה מקורית ורעננה לחגיגות יום ההולדת? הכירו את הדבר הבא – שף בשרים.

שירות שף בשרים ליום ההולדת הינה אטרקציה מושלמת שמערבבת בחובה את כל החושים: הריחות, הטעמים, והמראה. שף בשרים יספק לכם הצגה מושלמת, טעמים מגוונים, ושירות אישי. מלך הבשר מתמחים בצליית בשרים על האש, הכנת מנות גורמה עם בשרים, וקינוחים מעניינים. כל השירותים במקום אחד: החל מקייטרינג על האש, ארוחות גורמה משובחות, ותפריט קינוחים מגוון. זה היום הכי מיוחד שלכם, ביום הזה, השקיעו בכל פרט ופרט, במיוחד בארוחות ובקינוחים הטובים.

שף בשרים ליום הולדת – לאיזה גילאים זה מתאים?

הזמנת שף בשרים ליום הולדת הינה בחירה מצוינת, כדאית, ומשתלמת כמעט לכל אירוע מבוקש. ישנם מספר רב של יתרונות בהזמנת שף בשר ליום ההולדת – חיסכון בזמן, החוויה, ושדרוג החגיגה. השפים של מלך הבשר יספקו לכם את המנות הכי מושלמות, מפוארות, וכאלה שלא תרצו לפספס. השירות מתאים לכל סוגי הגילאים, התפריטים מגוונים, מובחרים, ובהם תוכלו למצוא פשוט הכל.

אז לאיזה גילאים ניתן להזמין את השירות? הנה מבחר הגילאים המותאם לשירות:

  1. ילדים ובני נוער – לילדים ובני נוער יום ההולדת הינו היום המאושר ביותר בשנה. לשם כך, אתם, ההורים, חייבים להיערך בהתאם לציפיות הנדרשות – חגיגה מושלמת וללא מעצורים. התפריטים שלנו ידידותיים גם לילדים ובני נוער, בשרים ללא עצמות ושלל קינוחים טעימים.
  2. מבוגרים – תצטרכו להתאים את יום ההולדת גם לקהל המבוגרים – אתם, ההורים של הילדים, המחנכת או המורה, והמבוגרים אשר מוזמנים לחגיגה. השפים שלנו מתאימים את עצמם אליכם, נותנים לכם הזדמנות לבחור תפריט המותאם גם למבוגרים כאחד. התפריט כולל מגוון רחב של בשרים, תוספות חמות למיניהם, וכמובן קינוחים מושלמים בצד.
  3. גיל הזהב – בין הקהלים שתזמינו, אנו מניחים שחלקם יהיו בגיל הזהב, בני 60-70 ומעלה. התפריטים שלנו ידידותיים גם לקהל המבוגר מכל, גיל הזהב. ניתן להתאים את הבשרים, את סוג הקינוחים, ואת התוספות כהוות נפשכם. אנו מתאימים את עצמינו אליכם, מכל בחינה.

 

התפריטים, האוכל, והמטעמים, מותאמים לכל הגילאים באשר הם. מעוניינים בתפריט מותאם? תפריט המותאם לחגיגות ימי הולדת? אנחנו נעשה הכל בשבילכם, התאמה אישית של התפריט. האוכל שלנו מובחר, טרי וכשר, והכי חשוב – מתאים לחגיגות ימי הולדת, חתונות, בר מצוות, ועוד. מלך הבשר תספק לכם מנות בשר מושלמות, מדויקות, משובחות, ועם השירות הטוב ביותר בארץ.

הזמנת שף בשר ליום הולדת – מחירון לשנת 2023

אנחנו נבטיח את תוצאות יום ההולדת, שלאחריה, אנשים ואורחים מהמניין ימשיכו לדבר. האוכל ישחק תפקיד חשוב בהצגה, התפאורה וההפקה ידברו בעד עצמם, והטעם יכבוש את הלבבות. המחירים עבור הזמנת שף בשר ליום הולדת הינה החל מ־1,000 ₪ לארוחה גדולה של מספר סועדים. המחירים הינם החל מ־199₪ לאדם, לסועד בלבד. נתח הבשרים במנה ממוצעת הינה עד 700 גרם. העסקה כוללת בשרים מובחרים על האש, סלטים ופיתות, תוספות חמות, וקינוחים לבחירה.

המחירים המצורפים מטה משוערים בלבד ויסוכמו סופית לאחר הצעת המחיר:

סוג התפריט מחיר משוער – המחיר לאדם
תפריט בסיסי החל מ-200 ש"ח
תפריט מתקדם החל מ-240 ש"ח
תפריט פרימיום החל מ-300 ש"ח
תפריט בהתאמה אישית התקשרו לקבלת הצעת מחיר 050-809-2149

*המחירים משתנים ונקבעים על פי כמות האורחים, סוג התפריט, ובקשות הלקוח.

החוויה המושלמת ליום ההולדת – למה לבחור בנו?

שף בשרים מוזמן לחגיגות בזכות החוויה, איכות הבשרים המושבחת, והקינוחים המטריפים. חגיגות יום ההולדת בפתח? רוצים להפתיע את האורחים לחגיגה? את הילדים? שף בשרים הוא התשובה. אצלנו, אתם תופתעו ולטובה, תופתעו מאיכות המנות, מצורות ההגשה, מהקינוחים, ומסלטי הבית. אז למה לבחור דווקא במלך הבשרים? מה אנחנו נותנים לחגיגה? הנה מספר יתרונות אודותינו:

  1. איכות וטעמים יוצאים מן הכלל – אנחנו, מלך הבשר, צברנו המון ניסיון וידע של 10 שנים. בזכות נתון זה, איכות המנות, המראה של המנה, והטעמים, הופכים את החוויה למושלמת. אנו מבטיחים צורות הגשה מושכות תיאבון, איכות מנות משובחת, וטעמים יוצאי דופן. במילים אחרות, את המנות שלנו, לא תרצו לפספס ולעולם לא תשכחו.
  2. טריות וכשרות מועדפת – אנחנו מספקים את המנות והקינוחים עם טריות יומיומית, טריות קפדנית ומובחרת, וכמובן, כשרות מהדרין בדיוק כמו שאתם אוהבים, מחמירה וקפדנית. אנחנו מתחייבים לספק מנות כשרות, טריות, ועם חומרי הגלם האיכותיים ביותר שיש.
  3. שירות ויחס אישי מצוין – הצוות של מלך הבשר נבחר בקפידה, במטרה לשרת אתכם. הרגעים הקטנים והחשובים ביותר הינם הרגעים שהאדם השני נותן מעצמו. כפי שחונכנו, נספק שירות אישי לכל אחד ואחת בחגיגה, יחס אישי ואדיב, וסובלנות כלפי כולם. תהיו בטוחים בכך, שמלבד המנות, האורחים ידברו גם על היחס האישי, בהתחייבות.
  4. מחירים נוחים לכל חגיגה – אצלנו תקבלו את המחירים הטובים ביותר מבין כל המתחרים. ביחס לתמורה שתקבלו, נספק לכם את המחירים הנוחים מכל. מחירים נוחים בכל תקציב. המחירים יכללו הכל מהכל, שירות אישי, ליווי עד לפרט הכי קטן, הקדשה במנות, ועוד.
  5. פריסה ארצית ברחבי ישראל – השירות מסופק באדיבות ויחס אישי מושלם. מלבד זאת, תקבלו את השירות לכל אזור שתבחרו, לא משנה איפה אתם חוגגים, אנחנו נגיע אליכם. אנחנו מספקים את השירות בפריסה מלאה ברחבי הארץ: דרום, מרכז, צפון, והשרון.

 

לפרטים נוספים, הזמנות, או ייעוץ לפני בחירה, התקשרו עכשיו – 050-809-2149

שאלות ותשובות

icon

החל מ-200 ש"ח לאדם לאירוע קטן, לאירועים גדולים המחירים יהיו זולים יותר.

icon

ברוב המקרים יהיה ניתן להזמין שף בשרים ליום הולדת גם מהיום למחר.